Svensk topmodel bliver ambassadør og medejer i Christopher Cloos Et nyt samarbejde med den svenske topmodel Elsa Hosk skal give brillefirmaet Christopher Cloos succes hos kvindelige kunder. Det skal få omsætningen til at vokse yderligere.
I over et år har den amerikanske fodboldstjerne Tom Brady været med til at promovere brillefirmaet Christopher Cloos. Og nu skal endnu en kendis agere reklamesøjle for de danske briller.
Denne gang er det den svenske topmodel Elsa Hosk, der bliver ambassadør og samarbejdspartner i den danske virksomhed. Bag samarbejdet ligger omkring 12-13 måneders forberedelse, fortæller medstifter og adm. direktør i Cloos, Julius Langkilde.
»Det har krævet en masse omtanke og dedikation at få til at lykkes. Men vi tror på, at Elsa er det rigtige fit for os. Hun har sine primære forretninger i USA, som er det marked, vi satser mest på. Samtidig har hun - ligesom os - skandinaviske rødder, og det gav noget charmerende til fortællingen, syntes vi,« siger Julius Langkilde.
Flere artikler
Tilmeld dig vores netværk og få adgang til nøje udvalgte investeringsmuligheder
- FaunaPhotonics
- KUBO
- MagCath
- GlycoSpot
- Injurymap
- CathVision
- MotilityCount
- MedTrace
- ViaBill
- Resother Pharma
- OnRobot
- MapsPeople
- Zerion
- Paralenz
- Scandinavian Film Funds
- Tricent
- AdvaLight
- GlycoSpot
- MotilityCount
- Zerion
- OnRobot
- Resother Pharma
- ViaBill
- MagCath
- Paralenz
- AdvaLight
- Tricent
- Injurymap
- MedTrace
- MapsPeople
- CathVision
- FaunaPhotonics
- Scandinavian Film Funds
- KUBO